fredag 12 oktober 2012

I skolan

Sitter i skolan just nu, väntar på att tiden ska gå så att lektionen kan börja så att vi kan sluta någon gång.. Idag är alla jättetrötta (och jag är övertrött hehe) men det är fredag, jag väcktes halv tre av sampei som ville ut... Aja, snart får jag komma hem till sampei och då blir det mys och lek (och lite städning) och träning som gäller! :) Nu kommer lite fler bilder, både från menorca och från igår :)

                                             
                                                 Min fina och normala syster fick vara med...
                                              Menorcas högsta berg El toros utsikt
                                                                       Jossan igen...
                                                                       La familia
                                             Hehe hade tråkigt i hybilen... Tog några kort

Min såå charmiga pappa



                                                 Hemma i Sverige, tagna förrgår och igår




                                                                  Kaninen Lotus nos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar