onsdag 10 oktober 2012

Heej!

Orkar inte skriva så mycket, lägger ut massa bilder ist..
Meeen jag berättar ändå vad jag har gjort sen sist. Först och främst så har vi ju varit på Menorca (som ligger i spanien) och kan säga att jag längtar tillbaka varje dag... Det var hur kul och gött som helst att komma bort från kylan och allt, för att komma till 30 grader och 25 grader i vattnet..
Men nu är jag hemma, och idag var det 1 minusgrad när jag gick hemmifrån typ vid halv 8... usch!
Sen har det inte hänt så mycket... Jo lite saker, men inte någonting som jag ska skriva här.. Har vart med tacoelin väldigt mycket, har vart kul! :) Och idag var jag ute och fotade i det fina höstvädret, ska lägga ut bilder som sagt :)











Nä nu ska jag snacka med taco, och imorgon ska jag hämta sampei! Ska bli så roligt och se honom igen, för sen ska jag, sampeu och zack till aspen och dom ska agera fotomodeller :) (orkar inte lägga ut fler bilder, gör det imorn)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar